De zorgprofessional bereiken
met adverteren?
Benut onze ervaring, bereik en aanpak.
Wij zijn uw communicatiepartner in de gezondheidszorg voor maximaal bereik
Adverteren
U wilt de zorgprofessional bereiken door te adverteren? Benut dan onze mogelijkheden, zodat we samen met u:
- een selectie maken uit ons uitgebreide aanbod van print, online en op maat gemaakte communicatiemogelijkheden
- de meest effectieve mediamix bereiken, afgestemd op uw wensen en doelstellingen
- successen realiseren, dankzij – bijvoorbeeld – ons crossmediale platform MedNet met dagelijks meer dan 1.000 gebruikers
Voor mediakeuzes die passen bij uw campagnes
Het ervaren team van Springer Healthcare begeleidt u bij de mediakeuze en geeft u gericht advies om van uw campagne een succes te maken. Wist u al dat wij het grootste bereik binnen de gezondheidszorg in Nederland hebben? Dit is het resultaat van onze toonaangevende titels zoals: MedNet, Huisarts & Wetenschap, Netherlands Heart Journal, Nederlands Tijdschrift voor Diabetes, Tijdschrift Voor Urologie, Nursing, Tandartspraktijk, SKIPR en Zorgvisie. Bekijk de tariefkaarten van MedNet en de titels van Bohn Stafleu van Loghum voor meer informatie.
Uw bereik verder vergroten?
Combineer adverteren met 1 van onze 4 overige diensten:
Waar kunt u adverteren?
Onze accountmanagers
Paul Bakker
Key Accountmanager
Paul heeft in diverse functies een jarenlange ervaring op het gebied van samenwerking met diverse partners. Paul is gespecialiseerd in consultative selling, marketing en productontwikkeling. Optimale interne en externe samenwerking leidt tot een op maat traject voor de klant, wat resulteert in kwalitatieve en effectieve campagnes.
Chris Janssen
Key Accountmanager
Als key-accountmanager is Chris aanspreekpunt voor een aantal grote klanten in de farmaceutische industrie. Chris bespreekt samen met zijn klanten wat hun communicatiebehoeften zijn, om tot een passend advies te komen. Snelheid en kwaliteit staan bij hem hoog in het vaandel! Chris werkt al meer dan 20 jaar met passie voor de farmaceutische industrie.
Gertjan Verhoog
Accountmanager
Gertjan heeft binnen de uitgeverij al diverse functies bekleed. Begonnen als productiebegeleider op de afdeling operations waar hij verantwoordelijk was voor het begeleiden van het gehele grafische proces van de verschillende producten binnen het fonds GGZ en Management en Beleid. Daarna is hij als marketeer van de salesafdeling verantwoordelijk geweest voor de marketingactiviteiten van projecten op het gebied van (online)nascholing. Nu komt Gertjan zijn ervaring en achtergrond goed van pas in zijn rol als accountmanager voor het ontwikkelen van nieuwe concepten voor zijn accounts.